Webinarium "Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem?"
Dodano:
Czas czytania: 1 min.

Webinarium „Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem?”

Referat Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach zachęca do udziału w webinarium organizowanym przez Polską Fundację Przedsiębiorczości, o tym „Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem?”.

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem? Skąd się biorą trudne sytuacje z klientem? O co warto zadbać podczas kontaktu z klientem? Jak zaplanować działania wdrożeniowe?

Do udziału w szkoleniu zaproszeni są szczególnie obecnych i przyszłych przedsiębiorców oraz każdy, kto zdaje sobie sprawę z wartości wiedzy.

Agenda szkolenia:

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Trudne sytuacje, czyli jakie? – wprowadzenie do szkolenia
  • 09:15 Przyczyny trudnych sytuacji
  • 09:30 Postawa w relacjach z klientami
  • 09:45 Modele asertywności
  • 10:00 O co warto zadbać w kontaktach z klientami?
  • 10:15 Typologia klientów
  • 10:30 Plan wdrożeniowy
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Autor / Źródło
Wioletta Baborska / UM Świętochłowice

Dodaj komentarz

Adres email nie będzie widoczny na liście komentarzy.

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe